- - Millatfacebook tipu????? ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Tuesday, July 06, 2010

Millatfacebook tipu?????



Fuhh..aku ni memang tengah terkezut tahap mawas lagi bila baca mnde ni dalam blog kawan aku..memang sungguh x disangka2..

Mesti ramai kan yang dah tau pasal Millatfacebook ni..konon2 nye mnde ni adalh satu medium yang same macam facebook untuk menghubungkan antara orang Islam di serata dunia,,

Dari ape yang aku baca dalam blog kawan aku ni,,Millatfacebook ni bukan nya asal dari Pakistan tapi FLORIDA..nun kat US nun..

Yang kita sume maklum,,konon2 nya millatfacebook ni dicipta oleh geniusan2 kat Pakistan untuk lawan Facebook yang dicipta oleh Mark Zuckenberg ni..

Kalu korang nak tau lebih lanjut lagi pasal fakta2 TERGEMPAR!!! ni,,klik kat SINI..link ni direct terus ke blog kawan aku ni.

Terpulang la pada korang nak percaya atau x pasal mende ni..aku just nak inform supaya korang sume x termakan dengan propaganda Yahudi ni lagi..

Sekian,terima kasih..info ini dibawa khas oleh orang yang prihatin tentang agama ISLAM...
In Accordance With with Thumbnails