- - KAU RASA CUTE, TAPI AKU RASA MACAM NAK TERAJANG KAU ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Saturday, June 18, 2011

KAU RASA CUTE, TAPI AKU RASA MACAM NAK TERAJANG KAU

Anak patung Domo dihayun nya kiri, kanan, depan, dan belakang.. dibelai nya anak patung tersebut dengan penuh manja dan kasih sayang.. terukir senyuman lebar dan gelak tawa dari mulut nya yang lebar itu.. memang terpancar ciri- ciri keibuannya sewaktu membelai patung Domo tu..

Sekadar gambar hiasan


Tapi.. walaupun ciri keibuan kau terserlah.. aku tetap rasa nak sepak dan terajang kau sampai kau sedar satu benda ni yang kau tu adalah seorang LELAKI !!


Masa aku on the way nak balik rumah aku tadi.. aku ada lah jumpa seorang budak lelaki berpakaian T- Shirt putih berkolar kancing sampai atas.. bertali pinggang kulit dan berseluar pendek kelabu serta berkasut kung fu hitam..

Mula- mula aku tengok je budak ni.. aku rasa macam dah nak muntah.. ada jugak rasa macam nak pergi cepuk je kepala budak tu..

Kenapa ??

Sebab dia berperangai tak serupa lelaki.. boleh pulak dia main dengan anak patung Domo sambil tersenyum sipu- sipu kat dalam LRT tu.. yang tak tahan nya, dia siap hayun- hayun lagi anak patung tu macam budak perempuan biasa buat.. meluat gila aku tengok.. dah la dia berdiri bertentangan dengan aku.. adoooiiiyaaaii..

Mungkin korang aku ni adalah seorang yang agak kurang ajar bila baca pasal entri aku ni kan.. tapi yang sebenarnya, aku nak cakap kat korang yang aku ni bukanlah seorang yang skeptikal sangat terhadap golongan lembut ni.. aku tak kisah kalau diorang ni bersifat lembut..

Tapi...

Aku akan kisah bila golongan lembut ni mula melebihi batas.. memang agak melampau la bila diorang ni dah lupa yang asal usul diri diorang tu adalah lelaki.. berjalan mengalahkan orang perempuan dari segi lenggok nya.. tangan pulak macam dah takde habis sendi- sendi.. mekap kalah artis terkenal..

Daripada apa yang aku dapat lihat dari budak lelaki dalam LRT tadi.. mungkin budak tu mengalami kecelaruan jantina kot.. dia tak ingat kot yang dia tu lelaki.. tu yang rancak duk main dengan anak patung dalam LRT tu.. memang buat malu kaum Adam je la budak tu..

Memang betol la orang cakap yang orang bapok ni kadang- kadang perangai diorang mengalahkan perempuan tulen.. mungkin diorang rasa diorang cute bila buat macam tu.. tapi bagi aku, aku rasa macam nak terajang je diorang bila buat macam tu..

Maaf ye kalau ada yang terasa..
In Accordance With with Thumbnails