- - Karnival MOTO GP at KLCC.. ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Saturday, October 09, 2010

Karnival MOTO GP at KLCC..

HALLLOOOO..hehehe..

Esok 10.10.10. Cun giler tarikh tu. Kalau aku dah cukup umur,kompem aku kahwin esok. Bukan senang nak dapat tarikh macam tu. Setiap 100 tahun je tarikh tu ade. Hee. SO, sempena dengan tarikh tu, banyak la event yang grand2 akan dianjurkan esok. Angkasawan negara, Dr. Sheikh Muzafar, pon kahwin esok tau. MOTO GP pon ade esok. So, esok gua nak pergi tengok lah race ni. Nak pergi majlis kahwin Cosmonaut, dia x jemput. Huhu, sedih betol.

Sempena dengan MOTO GP tu, Petronas ade anjurkan karnival kat KLCC. Gua baru je pergi ushar semalam. Memang dasyat dan hangat la karnival tu. Ditambah pula dengan kehadiran gadis- gadis litar yang memang OUCHH!!! seksi banget semakin membuatkan karnival tu semakin PANAAAAASSS.. Hee. Meningkat jugak suhu badan gua semalam.

Semalam, gua dapat tengok dan sentuh " megazord " Lorenzo dan Rossi dari dekat. Kalau sebelum ni, gua tengok dalam tv je. X pernah pon ade peluang nak pergi Sepang, tengok secara live.

So, semalam gua x teringat pulak nak amik gambar. Hee. Gua pon sedut je la gambar2 yang ade dalam FB kawan gua untuk tatapan korang yerk. Hee.
















Ni la tuan punya gambar


p/ s: Credit kepada Khairul Mizan di atas gambar2 tersebut. Heee
In Accordance With with Thumbnails