- - Ray Ban Polarized.. ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Friday, September 03, 2010

Ray Ban Polarized..

Ray Ban Sunglasses


Salam sume..hari ni dah 23 hari kita berpuasa kan???kalu slah harap maaf la ye..

Entri kali ni nak citer pasal Ray Ban plak..korang mesti tau ape bnda Ray Ban ni kan..kalu x tau,,korang ni memang x upgrade diri korang r ni..memang ketinggalan zaman..

Tadi aku ade r berkenan dengan spek( kaca mata) ni..sebenarnya lama dah nak beli,,tapi kewangan x kukuh kan,,kena r tangguh dulu niat tu..so,,bila dah ade duit,,aku pon pergi r usha dulu spek tu..

Aku memang nak beli spek yang polarized sebab spek ni bagus untuk drive..polarized ni boleh buang cahaya..so,,bila drive,,korang x rasa silau r..salah satu safety equipment tu..bukan untuk gaya je tau..

Tadi aku pon beli la satu spek kat Masjid Subang..heheh..kat sana memang dah macam F.O.S dah,,macam2 ade jual..barang pon murah2..hehe..aku beli Ray Ban Polarized y x ORI dengan harga RM 25.00..nak beli yang ORi x mampu weh..hehe..tu duit bajet shopping raye sebenarnya..tapi xpela,,spek pon bleh wat raya jugak kan..

Memang banyak r pilihan kat sana,,aku memang rambang mata tadi..x tau nak pilih yang mane..so setelah menge"tes" hampir 10 pasang Ray Ban..yang ni jugak jadi pilihan aku..bukan atas sebab gaya dye je,,tapi performance dye pon aku amik kira jugak..hehe


P/ S: Sarung tu dye bagi percuma..hehe
In Accordance With with Thumbnails