- - NAK TUKAR STYLE RAMBUT ??? ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Sunday, September 25, 2011

NAK TUKAR STYLE RAMBUT ???


Aku rasa aku macam nak tukar style rambut la..

Style rambut aku yang sekarang ni memang menggambarkan aku sebagai seorang budak yang baik, berbudi pekerti dan berhati mulia..

Tapi...
Aku rasa macam nak ubah style rambut ke arah yang lebih ranggi cket la.. ini berkemungkinan besar akibat daripada pengaruh muzik video K- Pop yang aku duk layan hari ni.. video tu jugak duk ulang acap kali.. nak tiru fesyen la katakan.. muahahahahah..

Apa macam kalau aku buat style macam ni plak.. K- Pop tak ?? hehe


Style rambut aku yang sekarang ni macam tu la... ala- ala George Clooney gitu..

Aku plan nak tukar kepada style macam ni plak..



Ok kot aku buat style macam ni.. muka aku pon lebih kurang je.. saling tak tumpah... hehe
In Accordance With with Thumbnails