- - UDAH- UDAH LER SEARCH PASAL ZILA BAKARIN ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Wednesday, September 07, 2011

UDAH- UDAH LER SEARCH PASAL ZILA BAKARIN


Erm.. pening betol kepala otak teruna aku ni berfikir.. habis gugur rambut aku setiap kali bersyampu dek kerana terlalu banyak berfikir pasal mende alah ni la..

Kenapa la tinggi sangat keyword ZILA BAKARIN kat blog aku ni.. hits gila keyword tu.. pelik betol.. adakah ini menunjukkan bahawa blog aku ni merupakan sumber rujukan utama untuk mendapatkan segala cerita tentang Zila Bakarin tak kira apa jenis cerita termasuklah cerita dalam kain Zila Bakarin itu sendiri..

Rasa macam blog aku ni dah boleh dijadikan blog rasmi Zila Bakarin lak..


Tapi kalau betol boleh buat cam tu, aku kena contact dengan Zila Bakarin la nampak gayanya.. kena mintak duit royalti cket sebab aku dah kembalikan populariti nya di dunia maya.. hehe

Kalau korang tak caya yang Zila Bakarin ni memang tengah panas menggelegak kat blog aku ni.. meh sini aku nak tunjuk segala jenis bukti yang terang lagu bersuluh dengan lampu limpah kat stadium tu..

Bukak mata luas- luas dan jangan berkelip tau.. klik gambar untuk lebih besar gedabak..


GOOGLE ANALYTICS


NUFFNANG



In Accordance With with Thumbnails