- - Kartun Jugak Jadi PiIlihan ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Wednesday, March 09, 2011

Kartun Jugak Jadi PiIlihan

Korang suka tengok kartun tak?? Fakhurudin Rosli suka giler tengok kartun.. pelik betol aku dengan dia.. apa yang bez dengan kartun tu.. bukan nya real pon kan..

Heheh.. aku tau korang pon suka tengok kartun jugak kan.. walaupun sekarang ni korang dah eksyen sebab korang dah besar.. korang jual mahal dengan kartun ye.. jual mahal konon.. dulu masa kecik, kartun tu la yang korang duk tengok sampai sanggup ponteng sekolah.. betol tak?? hehe.. aku dah tau dah pasal korang semua.. so, jangan nak kelentong la yer..



Kalau zaman kecik- kecik dulu, macam- macam jenis kartun yang ada.. ada kartun dari hollywood dan ada kartun dari Jepun.. mungkin masa zaman 3- 4 tahun, kartun dari hollywood yang jadi pilihan korang.. ala, kartun Bugs Bunny tu.. korang mesti selalu tengok sambil makan nasi goreng depan TV kan.. hehe.. lepas tu kena marah dengan mak korang sebab makan dulu sebelum mandi.. dah la makan depan TV, buat tumpah air plak tu.. kompem mak korang angin satu badan kan.. hehe..

Bila dah masuk alam sekolah rendah plak.. Dragon Ball pulak yang jadi dadah yang menyebabkan korang takleh berganjak dari depan TV pada setiap hari sabtu dan ahad pada jam 9.30 pagi.. betol tak..keh3.. aku dah masak sangat dengan perangai korang ni.. aku pon macam tu jugak dulu..huhuh.. sama la kitakan..

Sebenarnya, aku tulis pasal kartun ni sebab malam ni aku duk asyik tengok kartun je.. dari lepas maghrib sampai la sekarang.. nak buat macam manakan, stok citer Korea dah habis.. terpaksa lah download citer kartun ni.. kartun ni memnag aku minat pon.. tapi zaman dulu tengok tak habis sebab busy je memanjang..hehe.. aku kan pelajar cemerlang.. so takleh fokus sangat pada kartun ni.. hua3.. so, malam ni aku telah mengimbau kembali kenangan silam tu.. rindu weh nak tengok kartun ni..

RAVE MASTER.. malam esok aku sambung tengok lagi.. nak kena download dulu.. baru boleh tengok kan.. hehe
In Accordance With with Thumbnails