- - DATO' SERI IDRIS JALA PEMINAT FANATIK CHELSEA ?? ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Tuesday, July 19, 2011

DATO' SERI IDRIS JALA PEMINAT FANATIK CHELSEA ??

Siapa yang tak kenal dengan Dato' Seri Idris Jala  ?? ( lepas ni aku guna DSIJ ).. seorang yang cukup berpengaruh dalam bidang perniagaan di negara kita ni.. kalau ada siapa- siapa lagi yang tak kenal dengan DSIJ ni, korang ni memang tak pernah baca surat khabar dan tengok tv gamok nya.. memang berat nanang..

Sedikit info ringkas  tentang DSIJ ni, beliau dulu adalah bekas Managing Director untuk syarikat penerbangan nasional negara kita iaitu MAS.. beliau ni memang expert amat dalam bidang perniagaan ni sehingga mampu merevolusikan kembali MAS ke jalan yang benar iaitu jalan yang meraih keuntungan.. sekarang ni beliau telah berjaya menjawat jawatan Menteri di Jabatan Perdana Menteri.. bukan calan- calang orang DSIJ ni..

Tapi..



Apa yang aku nak kongsi kat sini adalah.. adakah DSIJ ni merupakan seorang peminat tegar dan fanatik Chelsea sehingga mampu membuatkan MAS menyediakan perkhidmatan first class kepada pemain Chelsea sewaktu siri jelajah asia nya ini..

Walaupun DSIJ telah meninggalkan MAS, pengaruh nya dirasakan masih kuat dalam pentadbiran MAS itu sendiri.. jadi tidak hairan lah jika beliau berjaya mempengaruhi MD MAS yang baru untuk menaja siri jelajah Chelsea ni kan.. ye dak..

Ini adalah sedikit bukti yang aku ingin tunjukkan kenapa aku berasa begitu.. aku rasa gambar yang aku nak tunjuk kat bawah ni adalah gambar DSIJ kot.. gambar ini dirakam pada petang semalam sewaktu Chelsea mengadakan latihan untuk tontonan para VIP sahaja di Stadium Shah Alam.. kalau salah orang, jangan saman saya ya DSIJ.. hehe..

DSIJ di sebelah kanan ??
Cuba tengok dua gambar kat bawah ni.. sama tak dengan gambar kat atas..


In Accordance With with Thumbnails