![]() |
| Gambar sekadar hiasan |
Aku dah banyak kali dah rasa dan lalui sendiri perkara ni.. tak tau lah nak kata sama ada nasib aku ni malang atau bertuah.. kadang- kadang aku dapat sesuatu tu dengan harga murah.. kadang- kadang aku dapat dengan harga yang tak berapa nak murah atau dalam bahasa sastera nya lebih mahal atau lebih menguntungkan kepada para peniaga.. hehe
Ni aku nak cerita pasal pengalaman yang aku lalui setiap kali aku nak makan tengahari atau pun dekat USA ianya lebih glamour dengan panggilan lunch.. menu kegemaran aku sebagai seorang bujang yang pendapatan bulanan tak sampai RM 1000 sebagai student lagi ni adalah Nasi Putih Lauk Ayam.. ni lah menu yang aku duk bedal masukkan ke dalam perut aku ni..
