- - Kerana blog sebuah, baju sebaldi x di basuh ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Tuesday, December 21, 2010

Kerana blog sebuah, baju sebaldi x di basuh

Hohoho.. korang pon mesti faham kan dengan tajuk diatas kan..

Dek kerana gua ralek ( bahasa Terengganu,, kalau bahasa KL= leka) sangat nak siapkan entri sebab nak post kat blog bro Ben Ashaari.. gua terlupa yang gua ade perjuangan yang perlu dihabisi..

Gua perlu berperang di bilik air dengan baju yang menggunung di dalam baldi.. dah la sekarang ni musim hujan,, nak basuh baju malam2 pon rasa malas..

Tapi gua kena kuatkan mental dan fizikal kerana KALAU GUA X BASUH BAJU NI,, ESOK GUA NAK PAKAI APE..WAAAA!!!

So, gua chow dulu ea.. baju dah 2 hari rendam tu.. x tau la bau aroma yang macam mane akan terhasil kalau x basuh lagi..

hehe..tata~
In Accordance With with Thumbnails